Agenda 25 gener 2019Comparteix aquesta p�gina

5 febrer 2025

FÒRUM per a la Cooperació que volem. Destinació: Drets Humans

25 gener 2019: FÒRUM per a la Cooperació que volem. Destinació: Drets Humans

25-26 de gener en el Cub Blau i Cub Roig UPV - Ciudad Politécnica de la Innovación (CPI) València

Lloc: Cub Blau i Cub Roig UPV - Ciudad Politécnica de la Innovación (CPI)Obri mapa al lloc

 

EL FÒRUM

Celebrem aquest fòrum com un espai per a debatre sobre l'oportunitat de convertir el nostre treball diari des de les ONGD, les entitats socials i les Administracions Públiques, en un acte de coherència, on tot suma i gens resta. Per a començar, parlarem de: 

  • Cooperació internacional i acció humanitària
  • Economia Social i Solidària, comerç just i treball decent
  • Refugi i migracions
  • Educació i comunicació per a la transformació socials
  • Enfortiment de la societat civil

 I pot ser que ens dóna per a més... 

QUÈ FAREM?

que haremos

El divendres 25 de gener, compartirem anàlisi, experiències i inspiracions per a definir juntes i junts en quin moment ens trobem, els reptes pendents, i com podem seguir cavalcant cap a la nostra destinació: eradicació de la pobresa, justícia social i ple respecte dels drets humans.

A partir d'aqueixos debats i tallers, el dissabte 26 de gener les ONGD de la Comunitat Valenciana debatrem el full de ruta que orientarà el treball de la Coordinadora en els pròxims anys.

ÉS PER A TU?

es para ti

Si formes part d'una ONGD, una entitat social, un sindicat, una empresa social, del sector educatiu o de les Administracions Públiques, t'interessa la cooperació al desenvolupament i vols participar en el debat per a dibuixar un futur en el qual els Drets Humans siguen una realitat universal... per descomptat que aquest fòrum és per a tu.

La primera jornada (el divendres 25 de gener) està oberta a la participació de qualsevol persona amb aqueix perfil, siga o no part de la Coordinadora Valenciana d‘ONGD.

La segona jornada del fòrum (el dissabte 26 de gener, al matí), les persones que formem part d'entitats associades a la Coordinadora debatrem, a partir del que ha sigut compartit el primer dia, per on volem seguir galopant en el nostre treball diari i amb la mirada posada en l'horitzó dels pròxims quatre anys.

 

 

INFORMACIÓ I DADES PRÀCTIQUES EN LA WEB

http://forocooperacion.cvongd.org

 

#ForumCooperacioqueVolem

 Segueix-nos en:    



 

febrer 2025

LMXJVSD
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9

CERCADOR D'ACTIVITATS


DATES:

CATEGORIES

ONGD I COL�LABORADORS: