Agenda 15 setembre 2017Comparteix aquesta p�gina

8 juny 2025

Mesa Redonda Presentación Estudio DDEESSCC de las Mujeres del Medio Rural

15 setembre 2017: Mesa Redonda Presentación Estudio DDEESSCC de las Mujeres del Medio Rural

A les 19h en Ca Revolta-Centre de Recursos Just Ramírez.

Lloc: Ca Revolta-Centre de Recursos Just RamírezObri mapa al lloc

Hora d'inici: A les 19h

Entitat: Fundació Mundubat

Vols saber quin és el vertader paper de les dones en la cadena agroalimentària en l'estat espanyol? Vols saber quines són les conseqüències d'aquest paper sobre les seues condicions de vida i treball? T'interessa reflexionar sobre la forma en què s'interrelacionen els seus drets laborals, socials i culturals?

Les dones en el mitjà rural espanyol, a més de tenir altres rols, treballem també per a produir aliments de qualitat i cuidem de la terra i del territori. No obstant això per què no se'ns veu, no se'ns reconeix, no es té en quanta nostra veu, les nostres necessitats i les nostres propostes?

Si vols saber més, veuen aquest pròxim divendres 15 de setembre a les 19 hores a la Taula Redona de Presentació de l'Estudi "Drets Econòmics, Socials i Culturals de les Dones del Mitjà Rural. La Realitat amagada." on intervindran María Inmaculada Idáñez Vargas, Presidenta de la Confederació de Dones del Món Rural (CERES), Carmen González Sánchez, Secretària d'Organització de la Coordinadora d'Organitzacions d'Agricultors i Ramaders de la Comunitat Valencià (COAG CV) i Paloma Jimena Medina, consultora experta que ha realitzat l'estudi. La taula serà moderada per Eneko Gerrikabeitia Zenarruzabeitia, president de la Fundació Mundubat, entitat que promou i organitza l'esdeveniment.

T'esperem!

juny 2025

LMXJVSD
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

CERCADOR D'ACTIVITATS


DATES:

CATEGORIES

ONGD I COL�LABORADORS: