3 juny 2015: NEPAL: Actuem per salvar vides - Xerrada a Castelló
A les 18:30h al Carrer Guitarrista Tárrega 20 - Llibreria Babel (Castelló)
Lloc: Carrer Guitarrista Tárrega 20 - Llibreria Babel (Castelló)
Hora d'inici: 18:30
Hora de fin: 20:00
Entitat: Oxfam Intermon
Per conèixer la situació que estan patint milers de persones al Nepal , l'equip d'Oxfam Intermón a Castelló ha organitzat un xerrada en la qual s'exposarà la feina que realitza Oxfam i les diferents formes d'ajuda als que ho han perdut gairebé tot.
El poble de Nepal s'ha vist afectat per una sèrie de forts terratrèmols i rèpliques que han costat la vida a més de 8.000 persones i han ferit a gairebé 18.000. La població està traumatitzada i lluitant per poder seguir endavant en una carrera contra rellotge per aconseguir refugi, aliments i un sanejament adequat abans de l'arribada de pluges el mes de juny. Nacions Unides calcula que 8 milions de persones s'han vist afectades.
Et convidem a ser part de la solució, coneixent la magnitud de l'emergència i les diferents formes en què podem ajudar.Segueix-nos a :
Facebook: Oxfam Intermón en Castellón
Twitter: @OIenCastellon