4 mar� 2015: Presentació del llibre "Viñetas de Vida"
18:30, botiga d'Oxfam Intermón a Castelló
Hora d'inici: 18:30
Hora de fin: 20:00
Entitat: Oxfam Intermon
El proper dimecres 4 de març a les 18:30 presentem el llibre “Viñetas de Visa” a CASTELLÓ. La cita és en la botiga d’Oxfam Intermón (calle guitarrista tárrega 20, LIBRERIA BABEL). Comptarem amb la presencia de PACO ROCA, CRISTINA DURÁN I PERE DUCH.
Un total de 10 dels millors creadors de còmics del nostre país –Sonia Pulido, Isabel Cebrián y Álvaro Ortiz, Cristina Durán y Miguel A. Giner Bou, Miguel Gallardo, Antonia Santolaya y Enrique Flores, Paco Roca y David Rubín– es van embarcar de la mà d’Oxfam Intermón i la campanya “Sí Me Importa” en un viatge rumb a Latinoamérica, África i Asia.
D’aquesta iniciativa va sorgir “Viñetas de Vida”, un llibre en defensa de la cooperación al desenvolupament que es va posar a la venda el 5 desembre de en llibreríes de tot el país.
VOS ESPEREM!
Per a més informació vos invitem a visitar: http://ojoylapiz.com