16 mar� 2015: Exposició Dones i desplaçament forçat a Colòmbia
Seu de CCOO del País Valencià del 6 de març al 17 d’abril.
Lloc: Seu de CCOO del País Valencià
Entitat: Atelier
Des d’ATELIER ONGD y la Secretaria de la Dona de CCOO del País Valencià, vos convidem a visitar l’exposició Dones i desplaçament forçat a Colòmbia que hi estarà a la seu de CCOO del País Valencià del 6 de març al 17 d’abril.
Les dones protagonistes de l’exposició tenen noms i cognoms; viuen a Colòmbia i han estat expulsades, allunyades i desposseïdes per força de les seues terres. Dels més de sis milions de persones desplaçades forçosament a Colòmbia, més de la mitat són dones; junt amb xiquetes i xiquets, arriben al setanta per cent de la població desplaçada. Multitud de dones reclamen justícia, anhelen i busquen solucions de pau com les que elles mateixes tracten de construir quan alimenten, i cuiden, a la seua gent. La mostra ens acosta a elles i ens fa sentir més semblants. Les seues resistències i esperances són també les nostres.
ATELIER, la Secretaria de la Dona de CCOO del País Valencià i totes les organitzacions que formem part de la Mesa de Suport a la Defensa dels Drets Humans de les Dones i la Pau a Colòmbia reivindiquem per a elles la garantia plena dels drets a la veritat, la justícia i la reparació, per a avançar cap a una pau amb justícia social i de gènere.
L’exposició forma part de les activitats del projecte Impulsant el protagonisme de les dones en el procés de pau, que duem a terme actualment.
Per a més informació visita la nostra pàgina Web http://mesadeapoyo.com/