Agenda 11 desembre 2013Comparteix aquesta p�gina

11 agost 2025

Ciclo de Cine:

11 desembre 2013: Ciclo de Cine: "Son of Babylon"

11 de Diciembre a las 19.00h en l’Aula Magna de la Nau-Universitat de València.

Lloc: C/ Universitat, 2. ValenciaObri mapa al lloc

Hora d'inici: 19.00h

Entitat: Amnistía Internacional Valencia

  

El Ciclo de Cine se acerca a las postrimerías del año con una película poco conocida: "Son of Babylon" para tratar una vez más la situación de los derechos humanos en Irak.

Particularmente dedicaremos la jornada a los presos torturados que cumplen condena en condiciones que violan la legalidad nacional e internacional.

Dispondremos de la presencia del Área de Campañas de nuestro grupo local que es experto en el tema y que ha acogido el caso de Ramze Shihab para cuya solución utilizaremos postales que estarán dispuestas en la mesa exterior a la sala.

Como siempre te pedimos que acudas a nuestra llamada para hacer realidad nuestro deseo de un mundo donde los derechos humanos sean lo primero.

El 11 de diciembre de 2013.



En el Aula Magna de la Nau-Universitat de València (C/ Universitat, 2. Valencia) a las 19:00 horas.

La entrada es gratuita.

-Año: 2009

-Dirección: Mohamed Al Daradji.

-Duración: 95 min.

-Nacionalidad: Irak, Reino Unido, Francia.

-Versión: VO Árabe y Kurdo con subtítulos en castellano.

- Sinopsis:

 Ahmed es un niño irakí que viaja con su abuela tras la caída del régimen de Saddam Hussein. En un paisaje degradado por la guerra y en una ocupación insegura por parte de las fuerzas estadounidenses Ahmed encontrará personajes que le harán reflejarse a sí mismo y a sus propios familiares, aunque su búsqueda no tendrá fin hasta que encuentre a su padre, un músico al que obligaron convertirse en soldado para luchar en la guerra.




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




El Cicle de Cinema s'acosta a les acaballes de l'any amb una pel·lícula poc coneguda: "Son of Babylon" per a tractar una vegada més la situació dels drets humans a l'Iraq.

Particularment dedicarem la jornada als presos torturats que compleixen condemna en condicions que violen la legalitat nacional i internacional.

Disposarem de la presència de l'Àrea de Campanyes del nostre grup local que és expert en el tema i que ha acollit el cas de Ramze Shihab para la solució del qual utilitzarem postals que estaran disposades en la taula exterior a la sala.

Com sempre et demanem que acudisques a la nostra trucada per a fer realitat el nostre desig d'un món on els drets humans siguen el primer.



L’11 de desembre de 2013.

En l’Aula Magna de la Nau-Universitat de València (C/ Universitat, 2. València) a les 19:00 hores.

L’entrada és gratuïta.

-Any: 2009

-Direcció: Muhammad Al Daradji.

-Duració: 95 min.

-Nacionalitat: Iraq, Regne Unit, França.

-Versió: VO Àrab i Kurd amb subtítols en castellà.

-Sinopsi:

Ahmet és un xiquet irakí que viatja amb la seua iaia després de la caiguda del règim de Saddam Hussein. En un paisatge degradat per la guerra i en una ocupació insegura per part de les forces nord-americanes Ahmet trobarà personatges que li faran reflectir-se a si mateix i als seus propis familiars, encara que la seua busca no tindrà fi fins que trobe son pare, un músic a qui van obligar convertir-se en soldat per a lluitar en la guerra.

agost 2025

LMXJVSD
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7

CERCADOR D'ACTIVITATS


DATES:

CATEGORIES

ONGD I COL�LABORADORS: